Bericht 20 – Laatste bericht / verschijning nieuwsbrief SfHH februari 2014

De zojuist verschenen nieuwsbrief van SfHH nr. 16 met daarin een overzicht / samenvatting van ons verblijf in Homa Hills, Kisumu en Malindi / Marereni is de reden voor publicatie dit laatste bericht. In de nieuwsbrief de stand van zaken van de projecten en hoe we verder gaan. De nieuwsbrief is <hier> te lezen en/of te downloaden.

De nieuwsbrief bevat geen foto’s. Foto’s die ik in de nieuwsbrief zou willen laten zien zijn allemaal op deze weblog terug te vinden. Omdat het lastig is in al die berichten foto’s terug te zoeken en te bekijken heb ik onder de kop: <Fotoseries> het overgrote deel van de foto’s in series naar onderwerp geplaatst. De series heb ik “random” geplaatst d.w.z. dat ze elke keer in een andere volgorde tevoorschijn komen. Het is dus meer om de sfeer te proeven.

De nieuwsbrief wordt ruimer verspreidt dan ik gedaan heb met deze weblog. Vandaar dat sommigen van jullie de informatie dubbel krijgen.

Naar aanleiding van een vraag over de volgorde van de berichten (waarbij op een weblog het meest recente bericht boven staat) heb ik een aparte pagina in het menu toegevoegd. Door te klikken op de link  <Overzicht berichten> in de menubalk kom je op een pagina met een inhoudsopgave met de volgorde van de berichten 1 t/m 20 op datum.

De weblog blijft bestaan maar zal ik verder niet meer aanpassen en/of uitbreiden. Ik ga binnenkort weer verder met mijn eigen weblog: <VanAllesEnNogWat> waar ik mijn eigen dingen kwijt kan.

Bedankt voor het meelezen. Hopelijk met net zo veel plezier als ik heb gehad aan het maken er van.

Ibo

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie